Wednesday 9 January 2013

friendship

assalamualaikum.

apakah hobi amed bila ada masa kosong?
jawapan nye : tgok running man and focus kat muka GARY oppa je. then, berangan2 sambil minum coffee.

nmpak tak di situ macamane ketidak bagus nye aktivity aku as a student.
tidak produktif langsung!!!! ~jangan tiru aksi ini~

aku tidak ada specific hobi..... yang aku tau, aku sangat suka mengemas....
tapi bila penyakit MALAS datang, aku jadi macam beruang..... tido je.....
apa sudah jadi pada diriku????

barang2 satu ape pun x packing lagi.
ayah sudah mau datang mengangkut pulang.....
mmg aku akan main campak2 je barang nie dalam kete.... pastu balik umah terus campak plak dalam bilik..... tidak pun campak dalam tong sampah...... last2 aku yang kene campak dari umah oleh ayah ku....... hehehhehe....


skang wa mau cite pasal outing baru2 nie....

on 8 december 2012, sahabat2 ku dengan separuh rasmi nye telah tamat and berjaya menghabiskan ijazah mereka....... o.k..... sila tepuk tangan semua!!!! ~gilo kan aku~

so, before masing2 wat haluan masing2 maka kmi telah berdinner bersama..... makan bersama.... owhhhh dunia ini..... ~lgu black terpancar2~

maka dengan ini aku menyajikan hasil2 nye :



kedah maliiiii......



amed, yati and kak iraaaaa.....



amal, kak far and farah...



aku dah jadi kambing time nie...hehhehehe.



terbaik...... pinggan aku pling gedabak.



diorang tgh pura2 je time nie.



muka2 kekenyangan....blurrrrpppp.



wish u all da best!!!!


ucapan dari amed for amal, farah, kak ira, kak far and yati..... korang, doakan amed k.... semoga pasni korang success di alam pekerjaan...... if ada pape JOINT VENTURE calling2 me k.... amed boleh jual minyak......hahahhahha..... and semoga cepat dapat keje , semoga cepat2 mendirikan masjid and semoga cepat dapat baby..... i will misz u all time lepak2 kat econs and gossip2 time....

nothing much to say...... actually aku sgt2 sedih ..... tapi watever it is aku kene teruskan jugak sbb dah tggl sikit je...... i will try my best to fulfill my responsibity dengan ikhlas nye....


i will be misz u farah.
klu dulu aku dah jauh dari one of my bff..... now, farah pun ikut jejak him..... take time to be strong person..... pasni kene berdikari sendri..... maybe after dis aku jadi lebih matang.....
guysssss.....

No comments:

Post a Comment