Monday 29 April 2013

kerepek pisang

hello guys.....

today i feel like to share about my feeling.....

feeling???

its not about feeling jiwang2 okey...

aku actually tengah dalam dilemmmmaaaa tahap dewa.

apakah yang aku dilema kan ek?

keinginan sendiri atau  memenuhi permintaan nenek ku?

baru2 nie ada angin2 sepoi bahasa menyampaikan hajat nak suh aku belajar wat2 kuih yg telah lame nenek ku usaha kan....

hmmmm.... kenapa aku??? aku rasa seluruh bumi ini tau yg aku memang "TAK SUKA COOKING"...

hmmmmm.... the second dilema adalah my bro suh jadi cikgu or pensyarah je....

nie yang aku rasa nak belajar je sampai ke korea sampai tua.....

malas nye nak fikir masa hadapan..... boleh tak biar benda alah tue ikut flow je....

done for dis annoying dilemma.

lets we talk about da current issued??? cehhhh.... macam assignment Public Sector Accounting plak...

wahhhh.... terus ingat kat sir muslim yang DAEBAK!!!

bila dah lame sangat2 duk kat umah, aku jadi rindu sangat2 kat kawan2 aku....

rindu sangat2 nak lepak ngan diorg....

rindu sangat2 nak jalan2 ngan diorg....

rindu sangat2 suasana kat UIA..... rindu nak g kuliyyah.... hahahhaha.... ayat poyossss dari amed.

why i took a long long long time to write dis entry??

its coz aku kekeringan idea..... bukan sahaja kekeringan poket je... 

even aku tgh busy wat keje tapi aku sempat lagi aku cilok mencilok ke laman sesawang ini....

so..... lastly, i will bebel da next entry.... Insyaallah...

wish me full of luck to fulfill my amanah as a trainee here....




if it is meant to be, it will be.

Amigossssss......








No comments:

Post a Comment