Wednesday 18 April 2012

damnnnnnnnnnn!!!

helllllloooooo sume....
tgk tajuk macam apa je kan....jiwang sangat ke???
juz to share my feeling yesterday.. very2 sad feeling..i don't know what to do...
in the early morning, in the auditing class.... i saw him walking as usual (hnya byang2).
on that time, aku baru tau.... aku kehilangan and damn...misz that person...
at 1 part, aku terfikir 1 bnda...bila org tue dah xde dpan mata, bru lah kita nak hargai dia... (ini lah manusia)

 tapi itu lah kehidupan...klu xde masalah, xde lah bnda nak di pelajari...kne slalo kuat semangat dan happy ngan org sekeliling...even jiwa tgh kacau....so, layan kan aje lah perasaan ku nie...



"When I miss you, sometimes I listen to music or look at pictures of you, not to remind me of you but to make me feel as if I'm with you. It makes me forget the distance and capture you."

 lastly, juz for you and all my frenz..

lalallalallala...







c u next entry...bye.

p/s : bukan selalooooo dpt jiwang2...hehehhe..










No comments:

Post a Comment