Tuesday 17 April 2012

Ragam2 student IIUM

hellooooo guys!!!!
wahhhhh....datang pulak idea nak merepek kerepek skang....skang aku berada di OLD TOWN WHITE COFFEE TAMAN MELATI bersama sahabat2 ku aisha ghazali and ida za...today one of my mmber pre reg subjek...skang budak2 level 4 tgh perang ngan system IIUM yg mmg terbaik lah dari kampung...aku dah dkat 4 tahun duk ngadap add drop subjek kat IIUm nie...mmg haprak...x pernah nye nak add ngan aman...mesti berperang punya...berperang ngan apa???berperang ngan perasaan geram and kelam kabut...takut x dpat add pe yang kite nak...time nak pre reg nie lah kte dpat tgk bdk2 IIUM semua memaki hamun....sume taring dan keganasan akn terserlah time pre reg nie....hahahhaha...termasuk lah aku...mula2 je bertawakkal...pastu bila asyik x dapat je nak bukak page IIUM, start lah sume huruf "F" terkeluar...ini lah life student IIUM...nak wat bnda canggih2, tapi klu menyenang kan student xpe lah jugak...ini mkin susah adalah...jap2 server down lah...server jammed lah...sume nye lah jadi time pre reg...klu org x sabar mmg habis lappy campak2...hahahhaha....agak2 nye mcmne lah system kat university2 lain kan...same ke mcm IIUM???kadang2 bila aku cite kat kawan2 aku pasal system IIUM, diorg ckp diorg x mcm tue pun..hmmmm....tggu lah...nnti pasni aku nak amek Master or Phd kat tempat lain lah plak...naik bosan dah duk IIUM...rasa mcm nak sambung kat Korea lah....boleh jumpe Gu Jun Pyo hensem aku...okeyyyyyyy......aku dah start melalut...skang jam menunjuk kan pkul 6.55 petang, alhamdullilah ....mmbe aku dah dpt add subjek dia...hampir 1 jam dia berperang ngan system IIUM...terbaik lah beb!!!!

skang ,aku nak cite pasal muka aku yg berjerawat nie...baru2 nie, muka aku naik jerawat agk teruk...tp kat atas dahi je..mcm2 cra aku wat untuk mengurangkan...diantara nye :
1) bsuh muka ngan air suam.
2)masker
3)minum air putih bnyak2
4) mkan tomato hari2

hahahhahaha....pdhal salah sendri kot sbb picit jerawat ngan kuku...tue sebab dia merebak2...alhamdullilah...skang dah berkurang itu masalah....moral of da story, jgn tensen,,,nnti msti "dia" muncul...kuang2...

aku dah ketandusan idea untuk entry kali nie...ku akhiri entry kali nie ngan pic2 cantik kami lg comel...tadaaaaa!!!!
muka aku x cantik time nie.
yg tgh ngan tudung purple tukang menyibuk.

No comments:

Post a Comment