Monday 16 April 2012

warna warni

assalmualaikum..... =)


today, aku nak cte and describe sorang2 kawan aku kat uia...diorang lah teman2 aku time aku suka dan duka....yg pling obvious, diorg ada time lepaking lah...klu dah berjumpe mmg lupa nak blik UIA..mcm2 cte nak di ctekan...mcm2 lawak nak dilawak kan...apa yg penting, mereka sume kawan aku....
firstly, kwan and sahabat aku nie aku knl first day time orientation...dia dtg pinjam charger time tue...and now, she still beside me...


chubby kan pipi dia




 then , aku knl ini mamat time 2009...dia lah otai kmi...dia yg memperluaskan empayar kawan2 ku...dia seorg drumer...so, if sape2 interested nak jdi kan dia as a drumer,,,please contact me... (promote org nmpak nye)... hehehhehe...encik maza in da house!!!!
dia ngantok time nie..nie time his bufday and rambut tgh lurus2...



abis lah aku pasni kene hamun ngan mereka.... the next person is JKX...actually tue no flat kete dia...tp 2 lah, aku knl dia pun dgan name gitu...nama sebenar dirahsia kan...hehehehehe...dia amat dikenali ngan trademark "lambat tinggal and 5 minit"..klu nak tau pe mksud nye, nnti2 aku cte...

sume lelap je.

nie plak mmbe aku yg sgt sempoi...klu kemana2 klu boleh nak pkai boxer ngan singlet je kuar...gaya pun ala2 Gu Jun Pyo k...dia pun mcm maza, tpi dia main bass...klu diatgh main bass, sila tgk gerakan2 jari jemari nye...jgn tertarik menarik plak k..so, klu ada sape2 interested nak jdi kan dia pemain bass or pelakon, boleh lah cari aku...sbb aku PA terhormat dia...hehehehhe.
Gu Jun Pyo made in S'pore.

ini lgi menarik....mmbe aku nie hot tau...dia pandai menyanyi...suara dia mmg mantoppppp gler...ada rzki tak lame lgi kuar lah album mereka...nanti kn je kat pasaran...pe yg hot about him??? mcm2...dia ada semua kebolehan...pape pun, dia lah penghibur hati kmi...sbb dia "RAJA LAWAK IIUM"..sape2 berkenan, as usual..calling2 me k....hehehehehe..
same kn muka kmi???

mata dah ngantok lah plak.... tak larat dah aku nak ngadap ini lappy..mlm nnti before tdo, aku update my frenz part 2...ramai lgi yg aku x kenal kan lgi.. to all my frenz, i love u all so much...and sorry klu ter"promote" u all..yg lain plak, nnti mlm aku sambung k...selamat mmbce dan berkenalan...maaf lah ye...entry yg x bape nak bg ilmu...gud nite...( nak tdo jap)

No comments:

Post a Comment